معرفی ماساژور سر سیلیکونی دستی دندانه ژله ای

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد

ماساژ دادن به سر باعث افزایش گردش خون و از همه مهم تر مانع ریزش مو و پرپشت شدن مو خواهد شد البته برای کسانی که مشکلات ارثی و یا کچلی شدید دارند ماساز سر تاثیری برای آنها نخواهد داشت اما اگر موهای کم پشتی دارید ماساز دادن و نظافت موها میتواند روی موی سر شما تاثیر مثبتی داشته باشد چون اگر دقت نمایی روی بسیار از شامپو های پر پشت کننده مو تاکید شده است قبل و بعل زدن شامپو موهای خود را ماساژ دهد و این بدان معنی است نباید ا زمیت های ماساژ غافل شوید.

 

ماساژور سر سیلیکونی

 

ماساژور سر سیلیکونی دستی چیست :

این محصول باعث شادابی و سلامت موهای شما می شود، همچنین برای جذب بهتر و اثربخشی بیشتر محصولات درمانی مو و خود، باید همزمان از ماساژور سر استفاده کنید. با گذشت زمان این محصولات بهتر جذب پوست سر می شوند و در نهایت بهترین نتیجه را خواهید دید البته این ماساژور همان مثل انگشتان شما عمل میکند و فقط برای ماساژ دادن است.

 

 

ویژگی های محصول ماساژور موی سر :

سیلیکونی

دارای دندانه هایی تخصصی طراحی شده برای موها

ابعاد۳.۳*۷*۹سانتی

ماساژور های فوق العاده باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شوند

 

ماساژور سر سیلیکونی

 

ماساژور سر از کجا بخریم :

در صورت تمایل به سفارش آنلاین و یا خرید ماساژور سر بر روی خرید محصول کلیک کرده و فرم خرید را پر بفرمایید در هر کجای ایران که باشید، زمان تحویل محصولات 3 تا 5 روز کاری است.

 

بهترین ماساژور سر از کجا بخریم

 

جمع بندی :

ماساژور سر یکی از مهم ترین نکات در حفظ سلامت و شادابی موهاست و هر زیبایی که به سلامت مو اهمیت زیادی می دهد اهمیت این ماساژور را می داند.

 

تمام شد به زودی شارج میشود

به کیسا 91 چقدر نمره میدی ؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *