ظرف ترشی دو طرفه ترشیجات طرح خلاقانه مناسب ترشی خوران

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد
5/5 - (1 امتیاز)

ظرف ترشی دو طرفه هنگام نگهداری انواع تنقلات و ترشیجات، استفاده از ظروف مناسب باعث بهتر و سالم ماندن آنها می شود. این ظروف علاوه بر قابلیت نگهداری ترشی با سرکه و مایعات خود، امکان برداشت ترشی را بدون حذف سرکه نیز فراهم می کند.

 

ظرف ترشی دو طرفه

 

ظرف ترشی دو طرفه :

این محصول خلاقانه و جالت مشکل کسانی که همیشه باید در کنار غذاهایشان ترشی باشد را حل کرده است یعنی زمانی که میخواهید ترسی خیار را برداید با برعکس کردن ظرف سرکه ته نشین میشود و شما به راحتی میتوانید بدون انکه دستتان سرکه ای شود خیار را براید و بعد سرو ته نمایید.

 

 

 

ظرف ترشی دو طرفه

 

مناسب پنیر و موارد دیگر :

شما میتوانید به غیر از ترشی جات از این مصحول برای نگهداری پنیر هم استفاده نمایید البته پنیر هایی که در اب نمک خوابانده شده اند مناسب خواهد بود.

 

جا ترشی دو طرفه

 

خصوصیات نگهدارنده ترشی بالا پایین :

ساخته  جنس پلاستیک  بدنه شفاف با قابلیت مشاهده محتویات درون  دارای دو مخزن جداسازی آب و مواد خوراکی  قابلیت جداسازی آب از ترشی برای مصرف راحت تر دارای درب آسان بازشو به روش پیچ مناسب برای نگهداری خیار شور، پنیر، زیتون، و انواع ترشیجات

 

 

جمع بندی :

ترشی جزء ضروری هر غذایی است. در غرب از سرکه استفاده می شود اما در هند مواد اولیه مانند میوه ها و سبزیجات را در روغن ترشی می کنند تا ترشی درست کنند. در کشورهایی مانند ژاپن، کره و چین، ترشی ها را با خیساندن آنها در سس سویا یا ادویه جات نگهداری می کنند.ترشی می تواند منبع خوبی از کلسیم، منیزیم، آهن و بسیاری از مواد مغذی مفید باشد که برای متابولیسم بدن بسیار ضروری هستند. بنابراین، هنگامی که این مواد مغذی در بدن کاهش می یابد، ترشی ها می توانند هوس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *