ماساژور سر سیلیکونی دستی دارای دندانه هایی تخصصی طراحی شده برای موی سر

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد
4.4/5 - (14 امتیاز)

ماساژ دادن به سر باعث افزایش گردش خون و از همه مهم تر مانع ریزش مو و پرپشت شدن مو خواهد شد البته برای کسانی که مشکلات ارثی و یا کچلی شدید دارند ماساز سر تاثیری برای آنها نخواهد داشت اما اگر موهای کم پشتی دارید ماساز دادن و نظافت موها میتواند روی موی سر شما تاثیر مثبتی داشته باشد چون اگر دقت نمایی روی بسیار از شامپو های پر پشت کننده مو تاکید شده است قبل و بعل زدن شامپو موهای خود را ماساژ دهد و این بدان معنی است نباید ا زمیت های ماساژ غافل شوید.

 

ماساژور سر سیلیکونی

 

ماساژور سر سیلیکونی دستی چیست :

این محصول باعث شادابی و سلامت موهای شما می شود، همچنین برای جذب بهتر و اثربخشی بیشتر محصولات درمانی مو و خود، باید همزمان از ماساژور سر استفاده کنید. با گذشت زمان این محصولات بهتر جذب پوست سر می شوند و در نهایت بهترین نتیجه را خواهید دید البته این ماساژور همان مثل انگشتان شما عمل میکند و فقط برای ماساژ دادن است.

 

 

ویژگی های محصول ماساژور موی سر :

سیلیکونی

دارای دندانه هایی تخصصی طراحی شده برای موها

ابعاد۳.۳*۷*۹سانتی

ماساژور های فوق العاده باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شوند

 

ماساژور سر سیلیکونی

 

ماساژور سر از کجا بخریم :

در صورت تمایل به سفارش آنلاین و یا خرید ماساژور سر بر روی خرید محصول کلیک کرده و فرم خرید را پر بفرمایید در هر کجای ایران که باشید، زمان تحویل محصولات 3 تا 5 روز کاری است.

 

جمع بندی :

ماساژور سر یکی از مهم ترین نکات در حفظ سلامت و شادابی موهاست و هر زیبایی که به سلامت مو اهمیت زیادی می دهد اهمیت این ماساژور را می داند.

 

تمام شد به زودی شارج میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *