پکیج کامل جاروبرقی شارژی همراه تنفگی مخصوص عید نوروز 1403

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 3 دقیقه میباشد
5/5 - (1 امتیاز)

مینی جارو شارژی برای موقعیت های خاص مانند تمیز کردن نقاط خارج از دسترس در خانه یا داخل ماشین بسیار مناسب است و بسیار متنوع است زیرا می توان از آن در سفر استفاده کرد و عملکرد قابل شارژی دارد که نیازی به برق یا سیم ندارد. … و همچنین بسیار کاربردی است. این یک جارو شارژی قابل حمل است که به راحتی می توان آن را در کیف مسافرتی یا حتی داخل داشبورد خودرو قرار داد و در صورت نیاز از آن استفاده کرد

 

 جاروبرقی شارژی همراه

 

خصوصیات دقیق جاروبرقی شارژی همراه 2024 :

  • مخصوص نقاط کور در داخل خودرو و…
  • متعلقات جارو برقی ، سری بلند ، فرچه ، کابل شارژر
  • دارای باتری لیتیومی درجه یک چینی
  • دارای دو عدد سری 
  • وزن سبک و کم حجم وقابلیت حمل راحت
  • مناسب استفاده در خانه، اوتومبیل محل محل کار و …
  • قابلیت شارژ با کابل یو اس بی خانگی
  • ظرفیت باتری 2000 mAh
  • بدنه  پلاستیک ABS

 

 جاروبرقی شارژی همراه

 

جاروبرقی های شارژی قابل دوست داشتنی همه کاره :

گاهی اوقات، ممکن است قسمت‌هایی از خانه‌تان مانند پشت مبلمان، کمدها یا کنار کمدها را پیدا کرده باشید که تمیز کردن آنها با جاروبرقی غیرممکن است. این یک ابزار ویژه است که به شما امکان می دهد نقاط به اصطلاح کور را به راحتی تمیز کنید.جاروبرقی های شارژی قابل حمل در این مورد می تواند بسیار مفید باشد، آنها در اندازه های کوچکتر برای استفاده در موارد مختلف طراحی شده اند و تمیز کردن تمام قسمت های خانه را آسان می کنند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید با این جاروبرقی انجام دهید. جاروبرقی برای تمیز کردن فضای داخلی خودرو استفاده می شود.

 

 

سخن نهایی :

همانطور که می دانید جاروبرقی یکی از کاربردی ترین وسایلی است که برای نظافت قسمت های مختلف خانه استفاده می شود، در انواع مدل های موجود در بازار موجود است و در اکثر خانه ها وجود دارد. گاهی پیش می آید که قسمت های خاصی از خانه مانند پشتی اثاثیه، کناره های کمد، کمدها و دیگر نقاط کور خانه را نمی توان با کمک جاروبرقی خانگی تمیز کرد. در این مواقع برای تمیز کردن نقاط کور به ابزار خاصی نیاز است که در این حالت جاروهای شارژی قابل حمل بسیار کاربردی هستند و اندازه کوچک آنها باعث می شود تا هر گوشه و کنار خانه به راحتی تمیز شود. شما می توانید در موارد مختلف کمک بگیرید، این یکی از مهمترین موارد است. رایج ترین استفاده از این جارو تمیز کردن فضای داخلی ماشین شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *