خرید اینترنتی ژل بازی اسلایم جدید درجه یک با کیفیت فوق ویژه 2024

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 4 دقیقه میباشد
4.2/5 - (28 امتیاز)

 

خرید اینترنتی ژل بازی اسلایم ژل بازی اسلایم کیسا 91 ماده ای رنگارنگ و خمیر مانند است که حالت ژلاتینی دارد و بدون اینکه به دستان شما یا سایر وسایل بازی و خانه بچسبد یا آسیبی ببیند به اشکال مختلف تغییر می کند. ژل جادویی اسلایم اورجینال در بسته بندی 300 گرمی و در رنگ های متنوع عرضه می شود و مورد علاقه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین تفریح ​​و آرامش در عین حال است. این محصول استرس و استرس روزانه شما را کاهش می دهد.

 

 

در رنگ های مختلف (ارسال رنگ به صورت رندوم)

وزن محصول: 300 گرم

قیمت : 29,000  تومان

یک هفته گارانتی پرداخت درب منزل

 

 

 

بازی اسلایم جدید

 

 

نکات مهم در مراقبت از ژل بازی اسلایم:

 

طول عمر یک اسلایم به شدت به مراقبت از آن بستگی دارد، اما اگر به نکات زیر توجه کنید، اسلایم شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
1- قبل از استفاده حتما دستان خود را بشویید.
2- پس از استفاده خمیر اسلایم را داخل سطل گذاشته و درب آن را ببندید.
3- اگر اسلایم سفت است، مدتی در جای گرم قرار دهید.
4- اگر لجن شل و سفت است آن را در جای خنک (یخچال و …) قرار دهید.

 

ژل بازی اسلایم

 

تاثیر خمیر بازی در کودکان چیست :

طبیعتا بازی با گوشی با بازی که در ان تحرک بدنی دارد بسیار متفاوت خواهد بود بازی خمیر بازی یا اسلاید که خود شبیه خمیر است باعث مهارت دست کودکان میشود نکته بعدی حتی در بزرگ تر ها هم باعث کاهش استرس خواهد شد البته ورزش مناسب ترین راه برای کاهش استرس است پرورش خلاقیت از مهم‌ترین میزت اسلایم بازی برای بچه ها میباشد از همه مهم تر باعث هماهنگی چشم و دست فرزند دلبند شما خواهد شد همچنین نگرانی از خمیر بازی کودکان، نگذاردن خمیر در دهان، چسباندن آن ها به مو و لباس یا روی فرش از جمله محدودیت های والدین است.

 

بازی با اسلایم

 

بازی با اسلایم یکی از محبوب ترین بازی های کودکان است :

 

اسلایم یا ژل اسلایم یک ماده خمیر مانند ژلاتینی است که در دسته اسباب بازی های کودکان قرار می گیرد. کودکان هنگام بازی با اسلایم می توانند بدون هیچ محدودیتی انواع اشکال و اشیاء را با اسلایم بسازند. انواع مختلفی از اسلایم با ویژگی ها و ویژگی های متفاوت در بازار موجود است که این بازی را برای کودکان و بزرگسالان بسیار سرگرم کننده و لذت بخش کرده است.

 

 

 ژل بازی اسلایم

 

رنگ روشن، به شکل ژله کریستالی
:

می تواند رنگ آمیزی دلخواه باشدقابلیت کشش عالی، انعطاف پذیری، حتی با نی حباب ایجاد می کنداسلایم برای رشد خلاقیت و تخیل کودکان، تمرین توانایی هماهنگی کودکان با دست، چشم و مغز عالی است.هدیه ای عالی برای بچه ها – برای کارهای هنری، صنایع دستی و پروژه های مدرسه ایده آل است

 

ژل بازی اسلایم

 

با اسلایم چی میشه درست کرد :

بازی با اسلایم می تواند به بچه ها کمک کند تا مهارت های دست خود را تقویت نمایند علاوه بر این، این فعالیت می تواند روند آموزشی و رشد ذهنی کودکان را بهبود بخشد. با این حال، توجه به مواد مورد استفاده برای تهیه اسلایم و اطمینان از بی خطر بودن و مضر نبودن مواد افزودنی، به خصوص اگر توسط کودکان مصرف شود، ضروری است. همچنین به خاطر داشته باشید که این نوع مواد برای کودکان زیر 3 سال قابل مصرف است، بنابراین انتخاب مواد بی خطر بسیار مهم است.

 

 

ژل بازی اسلایم

 

در رنگ های مختلف (ارسال رنگ به صورت رندوم)

وزن محصول: 300 گرم

قیمت : 29,000  تومان

 

 

 

جمع بندی :

همان طور که گفته شد مواد فوق العاده نرم،  کشسانی بالا، بازی بسیار سرگرم کننده و لذت بخش. برای بازی جهت کاهش استرس استفاده می شود البته میتوانید در خانه هم برای خود اسلایم بسازید که که میشود گفت به دردسرش نمی ارزد و خرید اسلایم منطقی تر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *