دکوری پنگوئن جذاب ست خانواده سه تایی برای خفن شدن برای دکوراسیون

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد
3.7/5 - (4 امتیاز)

دکوری پنگوئن بسیار جذاب است چون داشتن دکوراسیون زیبا و شیک در خانه همیشه یکی از مهمترین مسائل برای افراد است. زیرا تجهیزات و محیط می تواند بر روحیه و سلامت افراد تأثیر بگذارد. وقتی چیدمان و دکوراسیون خانه یا محیط کار شما زیبا و چشم نواز باشد ، بر این اساس انرژی و نشاط افراد افزایش می یابد. به راحتی می توانید انواع تزئینات منحصر به فرد را در محیط زندگی خود ایجاد کنید. استفاده از وسایل تزئینی زیبا بسیار مهم است ، برای این منظور امروز یکی از محبوب ترین نمادها و مجسمه ها را ارائه می دهیم

.یک مجموعه خانوادگی پنگوئن بسیار شیک که تاثیر زیبایی بر محیط دارد. این ست سه نفره ترکیبی زیبا از رنگ های مشکی و طلایی است. این مجسمه از رزین پلی استر ساخته شده است. رزین پلی استر نقش بسیار موثری در ساخت زیورآلات دارد. ارتفاع پنگوئن های کوچک و پنگوئن های بزرگ به ترتیب 11 سانتی متر ، 15 سانتی متر و 17 سانتی متر است ، وقتی این سه مجسمه با هم ترکیب شوند ، می توانند به نمادی از امید ، همبستگی و شادی در خانه تبدیل شوند. پنگوئن ها پرنده هستند اما پرواز نمی کنند ، بنابراین این مجسمه همچنین نمادی از تکامل است.

ست خانواده پنگوئن 

به غیر از دکوری های فانتزی  قرار دادن گل و گیاه  به خانه زیبایی خواهد داد پس میتوانید کنار هر دکوری یک گدان هم بگذارید  اما قرار دادن بیش از اندازه گل و گیاه فضا را بسته خواهد کرد پس همیشه تعادل را رعایت فرمایید.

 دکوری جذاب ست خانواده پنگوئن 

مجموعه خانواده پنگوئن برای دکوراسیون دفتر ، خانه ، اتاق خواب ، کافه ، رستوران ، هتل و غیره مناسب است. جنس این محصول قوی و قابل شستشو است. این محصول یکی از بهترین مجسمه های پنگوئن است. این مجسمه از نظر اندازه بسیار بزرگ است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. یک ست پنگوئن که می توانید روی میز ، کابینت یا قفسه نگهداری کنید تا زیبایی ، طراحی شیک و کامل آن را درک کنید.

دکوری جذاب ست خانواده پنگوئن

چیدمان خانه با انواع دکوری های فانتزی مدرن همیشه قشنک سات ولی این نکته قابل ذکر است که چیدمان خانه با یک دکوری جات تکراری فضای خانه را بسته و بی روح می کند. بنابراین بهتر است از طیف های مختلف دکوری جات که رنگ هایی نزدیک به هم دارند در منزل استفاده نمایید. 

دکوری جذاب ست خانواده پنگوئن

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. 

قیمت : 110,000  تومان 


خرید پستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *