اسکوتر پلاستیکی چهار چرخ دخترانه پسرانه کجا بخریم

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد
5/5 - (5 امتیاز)

اسکوتر پلاستیکی مخصوص برایکودکان زیر 5 سال عرضه می شود. این اسباب بازی ورزشی از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. اسکوتر پلاستیکی چهار چرخ سبک وزن بوده و حمل آن آسان است و می تواند وزن کودک را تحمل کند. بدنه دارای دسته بلند و 4 چرخ می باشد. دسته اسکوتر بچه گانه متحرک و تاشو می باشد. به همین دلیل فضای نسبتا کمی را اشغال می کند. برای حفظ تعادل، دسته تاشو طوری طراحی شده است که به راحتی توسط کودکان در دست گرفته و جابه جا می شود.

 

 

اسکوتر پلاستیکی چهار چرخ دخترانه پسرانه

 

اسکوتر پلاستیکی چیست :

اسکوتر پلاستیکی نوعی وسیله بازی  برای کودکان است که باید به وسیله انسان حرکت کند یه جورایی مثل دو چرخه میماند ، این وسیله تک نفره دارای هم برقی دارد هم بدون برق دستی که با پیشرفت علم انواع مدل های آن نیز در بازار  ایران و جهان موجود است و میشود گفت این مدل ارزان ترین میباشد.

 

خرید اسکوتر پلاستیکی چهار چرخ دخترانه پسرانه

 

 

مزیت این اسکوتر چیست :

 

مزیتش سبک بودنشه یرا حمل و نقل و جابجایی آن برای والدین عزیز آسانتر و راحت تر خواهد بود. اسکوتر پلاستیکی چهار  چرخ دارای 4 چرخ می باشد تا فرزندان  شما به راحتی تعادل خود را حفظ کند. همچنین یکی از مزیت های این اسکوتر ایرانی است که از پلاستیک فشرده ساخته شده، تا وزن 19 کیلوگرم را تحمل می کند و برای کودکان زیر 5 سال مناسب است.

 

 

اسکوتر پلاستیکی

 

مشخصات اسکوتر پلاستیکی دخترانه پسرانه

برای سنین بالای سه و زیر پنج سال

جنس  پلاستیک فشرده.مقاوم و با کیفیت

دارای چهار چرخ رنگهای شاد و مختلف

دارای طول 50 و ارتفاع 53 و عرض 15 سانتی متر

سبک و قابل حمل در سفر خانه مهد کودک

 

فروش اسکوتر پلاستیکی چهار چرخ دخترانه پسرانه

 

 

جمع بندی :

اسکوترها اسباب بازی های ورزشی و هیجان انگیزی هستند که کودکان را بسیار هیجان زده و شاد می کنند. این اسکوتر پلاستیکی ایمن برای کودکان 3 سال به بالا مناسب است. مدل های فوق می توانند تا وزن 20 کیلوگرم را تحمل کنند. اسکوتر پلاستیکی بدون نیاز به مونتاژ و دارای 4 چرخ است. یکی از ویژگی های آن این است که دارای 4 چرخ می باشد تا کودکان به راحتی روی اسکوتر تعادل خود را حفظ کنند.

 

 

میخوام خرید کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *